La vibrant ciutat de Bordeus i el seu ric patrimoni, la costa atlàntica d’Aquitània, Saint Emilion i els seus châteaux, gastronomia amb Estrella Michelin i els millors vins.
El Club del Viatger us proposa un viatge a Bordeus, una de les ciutats més boniques i senyorials de França, que en els darrers anys ha sigut objecte de nombroses millores urbanístiques i culturals i que amb el seu magnífic patrimoni històric avui se’ns presenta més atractiva que mai. Amb un clima més agradable del que ens imaginem, amb uns vins excepcionals i amb una vida comercial i cultural molt intensa, Bordeus ens sorprendrà amb el seu centre històric declarat Patrimoni Mundial per la UNESCO el 2007 i alhora amb una arquitectura futurista fascinant que té com a més espectacular exemple “la Cité du Vin”.
Explorarem també una part de la bonica regió d’Aquitània amb una excursió per conèixer alguns pobles, vinyes i castells de la rodalia de Bordeus i ens aturarem especialment a Saint Emilion, un dels pobles més bonics de França i gran productor d’extraordinaris vins. També anirem cap a la costa atlàntica, anomenada Costa de l’Argent, per visitar la badia d’Arcachon i tastar les seves famoses ostres, admirar la gegantina Duna de Pilat o Muntanya Blanca i posteriorment travessar els frondosos boscos del parc natural regional de les Landes de Gascunya, una increïble massa forestal situada entre el riu Garona i l’oceà.
Com en tots els nostres viatges a França, cuidarem molt la gastronomia i farem un àpat en un reconegut restaurant amb estrella Michelin amb el corresponent maridatge de vins i visitarem un dels Châteaux productors de vins més famosos de la regió.