Escapada a Berlín i Potsdam

Us oferim un viatge a Berlín, maltractada per la història i renascuda de les cendres en diverses ocasions, una ciutat vibrant, dinàmica i plena d’energia on descobrirem el seu centre històric, el mur de Berlín, els seus museus, pujarem fins a la cúpula del conegut Reichstag i ens endinsarem als joves barris de la ciutat.

Aprofitarem la nostra estada a Berlín per fer una interessant excursió a la propera i històrica Potsdam, ciutat reial durant molts anys, amb els seus palaus, jardins i edificis considerats Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO.

No et perdis aquest viatge de la mà del Club del Viatger, carregat d’experiències que costaran d’oblidar!

Barcelona – Berlín
Dimarts, 12 de novembre

A l’hora acordada, sortida amb l’autocar del Club del Viatger des dels diversos punts habituals de recollida cap a l’aeroport de Barcelona per volar directe cap a Berlin. Avui farem una visita panoràmica pel Berlín Occidental on veurem el palau de Charlottenburg, el més antic de la ciutat, l’avinguda Kurfürstendamm, l’església memorial Gedächtniskirche i el parc central Tiergarten, un dels majors d’Europa. Acabarem a la porta de Brandemburg il·luminada, una de les millors postals per donar-nos la benvinguda!

Sopar i allotjament a l’hotel.

Potsdam
Dimecres, 13 de novembre

Esmorzar a l’hotel i sortida cap a la veïna ciutat de Potsdam, capital de l’estat federal de Brandemburg. Potsdam destaca per haver estat la ciutat d’estiueig i residència de la família Hohenzollern, els reis de Prússia i els Emperadors d’Alemanya des del segle XVII fins al segle XX.

Travessarem el Glienicker Brucke, també conegut com “Pont dels Espies” i visitarem el centre històric de Potsdam, amb el seu característic barri holandès i la seva arquitectura barroca, on ens deixarem encisar pels jardins barrocs i romàntics del conjunt imperial i els seus palaus, dels quals visitarem el Palau de Sanssouci, construït per Frederic el Gran i declarat Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO i veurem el Neues Palais, considerat l’últim gran palau prussià. Dinar durant el recorregut.

Retorn a l’hotel, sopar i allotjament.

Berlín històric
Dijous, 14 de novembre

Esmorzar bufet a l’hotel i seguim amb les visites de Berlín. Començarem la nostra visita a la plaça Lustgarten on es troba la catedral protestant i l’illa dels Museus i seguirem el nostre passeig per l’avinguda reial Unter den Linden, tot descobrint els seus monuments, d’entre els quals destaquen la Universitat Humboldt i l’Òpera de Berlín a més d’altres edificis imperials com la Porta de Brandemburg. Després d’una pausa i deixant enrere el Berlín més clàssic ens endinsarem a la trista història del segle XX, tot veient l’antic ministeri nazi de la Luftwaffe, els desastres de la guerra, el monument a l’Holocaust als jueus i la tràgica ferida de la divisió de la ciutat, amb fragments intactes del mur de Berlín.

Dinar durant el transcurs de la visita a un restaurant local. La moderna Potsdamer Platz ens parlarà de la reconstrucció de Berlín després de la Reunificació d’Alemanya l’any 1989.

Tornada a l’hotel, sopar i allotjament.

Barri Jueu
Divendres, 15 de novembre

Esmorzar a l’hotel i visita guiada per Berlín, començarem la visita per l’emblemàtica Alexanderplatz, mosaic cultural i històric de la ciutat i continuarem posteriorment  cap al Barri Jueu de Berlín per descobrir-ne la seva sinagoga, els patis modernistes, el cementiri jueu i el museu d’Otto Weidt.

A mig matí farem la visita a un museu de la ciutat.

Dinar a un restaurant durant el recorregut. Finalitzada la visita tornarem a l’hotel, sopar i allotjament.

Retorn a l’hotel, sopar i allotjament.

Berlín de l’Est – Tornada a Barcelona
Dissabte, 16 de novembre

Esmorzar a l’hotel i sortida cap al Berlín Est per veure-hi l’arquitectura soviètica i la East Side Gallery, el darrer tram del mur de Berlín d’aproximadament 1 km i que està completament pintat de grafittis artístics. Molts consideren aquest indret la galeria d’art a l’aire lliure més gran del món.

A mig matí anirem fins al jove barri de Kreuzberg, tradicionalment el barri turc de la ciutat, per endinsar-nos en alguns dels seus carrers més típics i tradicionals i visitar el seu mercat local, Marheineke Markthalle, on hi dinarem, abans d’empendre el camí cap a l’aeroport per volar directament a Barcelona. Un cop arribem, l’autocar del Club del Viatger ens portarà als mateixos punts de recollida del primer dia.

• Trobada prèvia al viatge per conèixer els companys i rebre l’itinerari definitiu.
  • Guia acompanyant i local del Club del Viatger.
  • Recollida en autocar des dels diversos punts acordats.
  • Vols directes Barcelona – Berlín – Barcelona amb totes les seves taxes i impostos.
  • Facturació d’una maleta de 23 Kg per persona.
  • Totes les visites i entrades especificades segons l’itinerari.
  • 4 nits d’allotjament en un hotel 4* .
  • Autocar privat durant tot el viatge.
  • Esmorzar bufet diari.
  • Pensió completa, des del dinar del primer dia fins al dinar del darrer.
  • Begudes incloses: aigua i cafè.
  • Totes les visites i entrades especificades segons l’itinerari: visita al Museu de Otto Weidt, i la Cúpula del Reichstag.
  • Assegurança bàsica d’assistència durant el viatge.
  • Qualsevol servei no especificat a l’itinerari.
  • Les despeses de caire personal.
  • Les propines.
  • Assegurança opcional de cancel·lació (preus i condicions a consultar directament amb el Club del Viatger).