Creuer per Holanda, el país dels tulipans

Des del Club del Viatger us proposem una visió inèdita d’Holanda, a bord de l’excel•lent creuer fluvial MS Gerard Schmitter de 5 àncores, de la companyia Croisieurope que gaudeix de fantàstics serveis i comoditats a bord.

L’itinerari combina un recorregut d’extraordinària bellesa per aquest país de conte, ple de casetes, canals de somni, tulipes i molins. Tot visitant algunes de les ciutats més boniques del país com Amsterdam, considerada la Venècia del nord. Amb el seu caràcter únic i encisador, el parc floral de Keukenhof, un dels jardins més bells d’Europa amb els seus milions de tulipes florides i un autèntic paradís pels amants de la natura i la fotografia.

També, a través d’aquest creuer per Holanda, coneixerem el poblet de Zaanse Schans. Que amb els seus molins de vent que ens oferiran una meravellosa panoràmica. A més, ens aproparem fins a la ciutat marinera de Volendam una de les més pintoresques de la regió.

Volem a Amsterdam
Dimecres, 9 d’abril

Sortida en autocar des dels diferents punts de recollida direcció cap a l’aeroport de Barcelona per volar directament fins a Amsterdam.

Després de recollir l’equipatge ens traslladarem cap al moll per embarcar al creuer Gerard Schmitter de 5 àncores. Seguidament coneixerem la tripulació que ens acompanyarà els pròxims dies mentre gaudim d’un còctel de benvinguda.

Soparem i ens allotjarem a bord.

Amsterdam – Wijk Bij Duurstede
Dijous, 10 d’abril

Esmorzar bufet a bord i sortida amb l’autocar per fer una visita guiada de l’emblemàtica i cosmopolita ciutat, amb els seus canals i els seus prestigiosos museus. El nostre recorregut ens portarà a conèixer el molí de Gooyer, un antic molí de blat construït entre el segle XVII i finals del segle XIX, enclavat a les muralles exteriors del canal de Singelgracht, el qual és considerat una autèntica joia de la ciutat. També visitarem una de les nombroses fàbriques de dimanats per veure els processos de classificació, talla i polit d’aquestes pedres precioses i, visitarem el famós mercat de les flors abans de tornar al vaixell per dinar.

A la tarda, sortirem de nou amb l’autocar per visitar les ciutats de Volendam i Zaanse Schans. Arribada a Volendam, una encantadora ciutat de pescadors situada a la vora de l’Ijsslmeer. Després de veure un audiovisual on s’explica la fundació de la ciutat, tindrem temps lliure per descobrir-la. A continuació, visitarem una formatgeria per descobrir com s’elabora el preuat formatge Gouda i realitzarem una degustació de diferents especialitats d’aquest producte tan deliciós.

Seguirem fins a Zaanse Schans, un dels indrets més icònics de país, des d‘on gaudirem d’unes meravelles vistes de postal sobre el centenar de casetes de fusta i antics molins de vent que daten dels segles XVII i XVIII i gaudirem de temps lliure per fer un passeig per aquesta encisadora població que és considerada com una ciutat museu a l’aire lliure.

Retorn a Amsterdam, sopar a bord mentre naveguem fins a Wijk Bij Duurstede.

Wijk Bij Duurstede – Keukenhof – Rotterdam
Divendres, 11 d’abril

Esmorzar a bord i matí de navegació cap a Utrecht. Després de dinar sortida amb autocar per dirigir-nos fins a la població de Lisse mentre el creuer segueix la navegació en direcció a Rotterdam. Dedicarem la tarda a visitar el parc floral de Keukenhof, un dels jardins més espectaculars del món i un autèntic paradís pels amants de les flors, amb els seus prats replets de narcisos, jacints, i tulipes en flor. Farem un passeig tot descobrint la gran varietat de colors i perfums, veurem el pavelló dedicat a les orquídies, el jardí d’inspiració japonès, i el molí, des d’on es tenen unes vistes meravelloses dels camps de tulipes.

Acabada la visita ens desplaçarem fins a Rotterdam en autocar on embarcarem de nou al nostre hotel flotant.

Aquest vespre gaudirem de la nit de gala amb un excel·lent sopar.

Rotterdam – Amberes
Dissabte, 12 d’abril

Després d’un bon esmorzar a bord, matí de navegació fins a Amberes, a Bèlgica, el segon port fluvial més gran d’Europa després del de Rotterdam.

Durant la travessia, anirem recorrent bells paisatges esquitxats de casetes, petits mars, bells canals interiors i grans rescloses.

Dinarem a bord i després de dinar visitarem el casc antic de Rotterdam acompanyats d’un membre de la tripulació del vaixell.

Després de la visita tornarem a bord del creuer per a sopar i allotjar-nos.

Tornada a casa
Diumenge, 13 d’abril

Esmorzar a bord i trasllat d’Amberes cap a l’aeroport d’Amsterdam per volar cap a Barcelona. En arribar l’autocar del Club del Viatger ens portarà fins als mateixos punts de recollida del primer dia.

• Trobada prèvia al viatge per conèixer els companys i rebre l’itinerari definitiu.
  • Recollida en autocar des dels diversos punts acordats.
  • Guia acompanyant del Club del Viatger durant tot el viatge.
  • Vols Barcelona – Amsterdam – Barcelona.
  • Facturació d’una maleta de fins a 23kg per persona.
  • Guia acompanyant del Club del Viatger.
  • 4 nits d’allotjament en cabina en pont PRINCIPAL.
  • Esmorzar bufet diari.
  • Pensió completa, des del sopar del primer dia fins a l'esmorzar de l'últim dia.
  • Begudes incloses en tots els àpats (aigua, vi, cervesa i cafè).
  • En el creuer, begudes del bar incloses (excepte cava i carta de vins).
  • Totes les visites i entrades, segons l’itinerari.
  • Petit obsequi del Club del Viatger per habitació.
  • Assegurança bàsica d’assistència durant el viatge.
  • Qualsevol servei no especificat a l’itinerari.
  • Les propines.
  • Les despeses de caire personal.
  • Assegurança de cancel•lació. Preu a consultar a les oficines del Club del Viatger.

Més detalls del viatge